/* ----------------------------------------------------- Blogger Template Style Booted from wordpress to blogspot by Gecko Name: Death Designer: URL: http://www.geckoandfly.com Date: 27 April 2007 ------------------------------------------------------ */ Walanna: Sports Day

Sunday, November 25, 2007

Sports Day

Last Friday 唔洗返學~ 但係晨咁早就約左Lisa 姐and Steffi 食早餐, 點解? 係因為一年一度o既聯校運動會又黎啦~ 今年就慘lor~ 冇得好似上年咁o係觀眾台上面坐, 而係要周圍走影相, 果日仲要好q 曬呀..........囧~ 好彩借左小郭支防曬 and 有個好心o既家長送左頂帽比我, 先冇曬得咁紅jar~ 但係唔記得查條頸, 搞到後面紅jor, 果日要背住太陽影頒獎果d, 真係影左好耐, 返到屋企沖涼先見到........唉~ 其實lee 個唔係1個main point, main point係我要跑4x100 師生接力賽. 最後o既結局~ 當然係跑包尾啦~ 完全冇得鬥, 我果班慢到嘔, 到我接棒o既時候, 其他阿sir 已經唔見晒~ 真係出盡九牛二虎之力係咁跑, 終於跑到終點, 從未跑過咁快, 之後累死左, 對腳痺晒, 好彩冇抽筋...........Orz

運動會完左就同吳sir, 小郭, patky, charmaine 去食lunch, 食完就屋企休息lu~ 之後果2日完全係想死, lee 個大脾內則痺到............ 但係星期日又要幫老豆買magazine, 迫住要落街, 其間見到大佬良, 我當佢透明繼續行, 行到報紙檔, 買完出黎, 見到有個6A班o既, 佢即刻同我講話阿Sir, 你好形呀.........完全O 晒, 跟住我冷笑左一下, 就走去買M 記返屋企la~

Yesterday, Alex last day, 好多人都..............好開心~



Post a Comment

© 2006 Walanna | Blogger Templates by Gecko & Fly.
No part of the content or the blog may be reproduced without permission.
Learn how to make money online.