/* ----------------------------------------------------- Blogger Template Style Booted from wordpress to blogspot by Gecko Name: Death Designer: URL: http://www.geckoandfly.com Date: 27 April 2007 ------------------------------------------------------ */ Walanna: First time~

Wednesday, November 14, 2007

First time~

o岩o岩過左果個week, 有2個第一次, 第一次上Ling 姐屋企 and 第一次約Becky 出街~

上星期五難得地我約左Ling 姐去Holloywood食飯, 之後行左陣, 又同佢影左貼紙相, 咁就返屋企lu~ Then 星期六同佢食完lunch 就上左佢屋企整電腦, 我諗而家佢部腦應該快返d 啦掛~ 又幫佢轉相, 條死野就好舒服咁灘o係佢張床, 真係可惡~

幫完佢之後都差唔多5點8, 我約左Becky 6點, then 我一上o左巴士就打比佢, 好彩佢都未到~ 我地約左o係九龍灣mtr station 等~ Ha~ 當佢到o既時候, 佢竟然睇我唔到, 一路行, 一路搵我~ even 面對面經過都係睇唔到, 要我叫佢一聲, 佢先見到我~ 噗~ 真搞笑~ 之後我地上左去通利買飛睇詹瑞文, 不過要等到1月先有得睇~ 但係有學生証係會平一半ga~ 囧~ 買完之後就o係淘大and 德福2邊行左陣~ 去Pokka食飯, 再去埋Italian tomato 飲完野就返屋企lu~ (其實係人地收工先迫住閃人.......囧)



唔好意思wor~其實我唔係好舒服架咋~因為有你o係度阻住曬~霸住左我三分一張床,搞到我好唔方便呀~~~不過算啦~唔該你幫我整部腦了~~  


Post a Comment

© 2006 Walanna | Blogger Templates by Gecko & Fly.
No part of the content or the blog may be reproduced without permission.
Learn how to make money online.