/* ----------------------------------------------------- Blogger Template Style Booted from wordpress to blogspot by Gecko Name: Death Designer: URL: http://www.geckoandfly.com Date: 27 April 2007 ------------------------------------------------------ */ Walanna: First assignment

Saturday, October 27, 2007

First assignment

趕左2日, 終於趕起左份assignment, speaking is ok la~ but listening part 就真係聽死人lor, 要問 Miss Kay 先知條鬼佬講咩, 有2 part 我係完全聽唔到佢講咩lor, 但係我只係問左Miss Kay 其中一 part, 另外一 part上到去搵佢, 佢已經走左............= ='' lunch 已經閃左............今日咁早走呀............算啦, 果條4分 only, 豪比佢, 做到差唔多4點幾, 功課都唔得閒入........囧~ 好多謝鄔生幫我o係5點前寄出我份assignment~ Thx~ 之後入功課入到6點..........= =''

其間發生左d野, 3點幾o既時候, 去左接學生去上課後加油站, Lisa 姐教的, 佢黎左但未得閒上住, 咁我同kaka就幫佢睇住先, then有個學生要去toilet, 佢去完返黎, 我都冇為意, 咁o岩鄔生又落左黎整個projector, 佢叫我幫佢o係張枱比另一個projector佢換上去, 咁我就去拎啦, 咁就比我見到頭先去toilet 果個學生後腦留左勁多血, 佢又唔出聲講話痛wor, 如果發覺唔到, 真係到走都唔知呀, 到時真係唔知咩事la~ 之後kaka 即刻帶佢落醫療室再叫白車車佢去醫院, 真係好彩, 希望佢冇事啦~



佢冇事丫痲?  


Post a Comment

© 2006 Walanna | Blogger Templates by Gecko & Fly.
No part of the content or the blog may be reproduced without permission.
Learn how to make money online.