/* ----------------------------------------------------- Blogger Template Style Booted from wordpress to blogspot by Gecko Name: Death Designer: URL: http://www.geckoandfly.com Date: 27 April 2007 ------------------------------------------------------ */ Walanna: Day 2 in Macau

Tuesday, August 21, 2007

Day 2 in Macau

由於之前果晚喪玩o既關係, 第2日o既早上係唔願起身o既~ 但都訓到9am, 搞下搞下10am 先出酒店門口~ 好~ 食早餐~ 我地又黎到手信街啦~ lee條街真係太多野食o係附近, 所以成日都係o係果頭附近食. 我地今日o既早餐就係食粥, 果度有種粥好特別, 同平時d粥又有d咩唔同呢~ 佢首先將隻生蛋黃放入個碗, 再加少少粥入去, 等一陣, 再加晒所有粥落去, 咁隻蛋就唔會熟, 當你食o既時候, 你可以搵返粒生蛋黃, 然後再整爆佢, 咁碗粥就會變左黃色, 聽聞好似會滑d~ 不過我都係冇試, 只係叫左碗皮蛋瘦肉粥. 但係不幸o既事終於都發生左~ 我食左幾啖, 之後我繼續食o既時侯, 我liu 到d 野 lor………..what the hell is this, 有腳o既, 即刻冇晒胃口, 完全係O晒咀lor~ 咁大隻小強...........唉~ 已經唔夠訓, 而家仲玩埋d咁o既野.........真係shit ar~ then叫個老闆換左佢, 我feel到個老闆好唔好意思, 算啦~ 比碗新o既我就算啦~ 食完粥, 依然有點兒悶悶不樂, 因為頭先果單樣...........囧~ 之後又行過幾條街, 去到一間食豆腐花and飲豆漿o既舖頭~ 入面o既豆腐花比起平時食o既又係好味好多and滑好多~ 因為佢d 豆腐花落左淡奶, 所以食起黎會滑d and 好味d~ 不過都要佢d豆腐花滑先可以襯托出黎o既~ Ummm..........正~ 心情好返好多~ 果然~ 食返d甜野心情都會好d~ XD~ 好啦~ 又食到飽飽啦~

The next station is 漁人碼頭~ o係果度玩左激流, 真係激啦~ 激死個激, d staff又話唔會濕, 咁我就去玩, 點知玩完, 個pat pat 濕晒, 焗住晒...........damn!!! 都唔知等左幾鬼耐先乾呀!!! 除左個激流之外, 仲坐左遊覽車, 漫漫遊下個漁人碼頭入面~ 最後仲食左雪糕, 不過都好多人排隊等. 話咁快~ 咁就到下午了~ around 3點幾去左一間野食上海小籠包, 仲有一碟醬爆抄鱔, ok la~ d 小籠包幾多汁~ haha~ 冇整爆到佢~ 勁呀~ 又食完啦~ 途經幾間商店, 入左去睇野~ 之後終於都去買手信, 上左條斜路, 買左d金錢餅, 點都要買d野o既~ 買完落下面又食過, this time 食碗仔翅, not bad la~ $16~ 繼續o係條手信街買手信~ 買左好多野呀~ 又豬肉乾, 又牛肉乾, 又egg roll, 總之勁多野~ Ha~ 不過都唔夠好醒多~ 佢at least 過 $300 la~

Last一餐, 唔係小食, 係一餐似模似樣o既晚飯, 終於有飯食~ 好滾動呀!!! Haha~ 食完返酒店攞埋d行李就去碼頭搭船返香港lu~ 不過要等到9點幾, 所以去八百伴行左陣, 行完返黎o岩o岩好入得去~ 船上, 後排人仕繼續太鼓大戰, 我, 好醒 and Vicky 就玩捉錯處2. 玩到咁上下~ 某人開始要訓陣, 仲訓到擘大個口得個窿, 超搞野~ 隻船轉左, 佢又跟住轉左, 隻船轉右, 佢又跟住轉右~ 笑到我死~ 好啦~ 一個鐘o既船咁就到站, 今次o既旅行好成功, 食左好多野, 唔知肥左幾多磅.........變肥仔啦........>.<''



唔該晒~ 駐澳門記者伍米高報導。

好長細, 可以話係巨世無遺。  


Post a Comment

© 2006 Walanna | Blogger Templates by Gecko & Fly.
No part of the content or the blog may be reproduced without permission.
Learn how to make money online.