/* ----------------------------------------------------- Blogger Template Style Booted from wordpress to blogspot by Gecko Name: Death Designer: URL: http://www.geckoandfly.com Date: 27 April 2007 ------------------------------------------------------ */ Walanna: 勁樣衰lor!!!

Friday, July 20, 2007

勁樣衰lor!!!

今日mo la la做左postman, 送d文件去church 同埋EMB, 個太陽勁晒, d汗好似d水咁, 係咁流, 真係熱到媽媽都唔認得呀~ 由學校出發, 行路落去church, 再行去地鐵站, lee 段路真係唔係人咁品~ 1個鐘頭來回, 返到黎學校, d書記話我好快wor, 仲話平時d 工友起碼耐我成陪先返到............唔係化~ 今日Miss Li 個fd 黎左我間學校interview, 好似仲簽埋tim, 請得太快了吧!!! (間野咁多問題都簽) = =''

返黎之後又再出過去, 不過今次係去食飯, 之前約左馬老師同埋曾Sir話今日去飲茶wor~ 咁我地叫左好多點心啦, 叫左一個叫流沙奶黃包, 超熱+超好味, 食第一啖o既時候, d 奶黃o係個底度bi 出黎, 真係勁~ 跟住食晒其他野啦, 得番1個流沙包, 咁我咪食埋佢lor, 咁就中招啦, 再一次d奶黃o係個底度bi 出黎, 一彈就彈左落我件衫, 我條jeans and我個銀包, Damn!!! 一Pat野, 勁核突lor~ 即刻入toilet 洗, 但係洗黎洗去都係唔得, 唉~ 真係失策, 食完之後同Leo落左去4樓買衫, 即場換, 事關太樣衰啦!!!



都唔係朱古力色, 都唔太樣衰~wahaha~
記得有一次, 我玩包茄汁, 佢冇啦啦爆開左, d 茄汁就直標到我對面兩o既朋友身上,
是次茄汁事件, 佢地仲記到現在~ 真係幾好笑~  


有得買衫 .... 真好﹗  


Post a Comment

© 2006 Walanna | Blogger Templates by Gecko & Fly.
No part of the content or the blog may be reproduced without permission.
Learn how to make money online.