/* ----------------------------------------------------- Blogger Template Style Booted from wordpress to blogspot by Gecko Name: Death Designer: URL: http://www.geckoandfly.com Date: 27 April 2007 ------------------------------------------------------ */ Walanna: Teacher Development Day

Saturday, May 26, 2007

Teacher Development Day

今日d sensei o係下面開會, 好彩唔使叫埋我落去聽, 如果唔係, 訓着都似~ 不過就有份大獲野比我做, 咩黎ga? 問卷調查.....= ='' total 190 份, 每份有23題, 裏面有6個answer, 要我用Excel 入左佢 wor, 咁多份.........想死..........

做左一陣, 冇乜 mood 做, have a rest, 睇左Naruto 234, ha, 好勁o既八卦六十四掌. 之後食飯, 冇人同我去食, Leo 帶左飯, Tinny 姐又係, Lisa 姐又唔知點, 咁就諗住自己一個去買老麥, 咁o岩落去時又見到Lisa姐, 咪同佢一齊去買lor. 買完返去食完之後, 又continue 做份survey. 唉~ 有排做.

放工lu~ 但係份survey 仲未做晒, 唔埋lu~ 唔係今日要就得啦~ 同Leo and Tsang Sir出左去MK, 本來可以3條友一齊出, 但Tsang Sir 揸motorbike, 要遲少少先出到, 同埋佢話要問另1個老師少少野wor~ ok la, then 我同Leo 出先, 去到一間大快活等佢果時, 咪攞部PSP 出黎比Leo打lor~ 打左都冇1 min, 隔離有條友又係打Gundam Seed, o係度問我地挑唔挑機, 我咪話冇所謂lor~ 打第1鋪, win jor ........= =v 之後比左Leo 打lu~ 等到差唔多6點9, Tsang Sir 先打電話黎問o係邊度, 唉~ 遲唔遲d呀你~ 其間, Christa 同 Mon 打電話黎(好掛住你地呀), 問我yesterday OT d 野, 我咪同佢地講lor, 講到咁上下~ Tsang Sir 終於到啦, 跟住佢又攞埋部PSP 出黎玩3打, 真係搞野, 但係我同Leo 就食飯先, 等佢2個慢慢打下啦~ hahaha~ 打下打下, 果條友部機冇電, 之後就走左lu~ 咁我地就去買野啦~ 買左條Wi-Fi USB, 仲有隻波斯王子呀~ 勁high, 波斯王子超正~ Tsang Sir 就買左個頭盔, 因為佢老婆冇帶key, 返唔到屋企, 咁Tsang Sir 就叫佢出左去MK行陣先, 佢食埋個飯就接佢老婆返屋企, 咁我地就上左去1間樓上Cafe 食野, 我上到去就已經好肚痛, 要去release 一下~ haha, 舒服晒~ 應該係M記果餐問題, 食親M記都要去release~ what the........ then 我地食埋野, 坐多陣就閃lu~



hahaha wad u eat in Mcdonald's ? Why everytime after McD u will go to toilet ?

Waa, every teacher in your school play PSP , 又几潮哦  


Post a Comment

© 2006 Walanna | Blogger Templates by Gecko & Fly.
No part of the content or the blog may be reproduced without permission.
Learn how to make money online.